دوستت دارم به 24 زبان دنيا
درباره وبلاگ

اهل کاشانم، روزگارم بد نیست، تکه نانی دارم،خرده هوشی،سر سوزن ذوقی، مادری دارم بهتر از برگ درخت، دوستانی بهتر از آب روان، و خدایی که در این نزدیکی است.....
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رویش و آدرس rooyesh1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 1
بازدید کل : 7673
تعداد مطالب : 5
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



رویش
یک شنبه 25 تير 1391برچسب:, :: 16:32 ::  نويسنده : مرضیه       

سلام دوستان عزيزم.اين پستي كه امروز براتون گذاشتم رو از يه برنامه توي گوشيم خوندم.

من كه خودم خيلي خوشم اومد گفتم شايد شماها هم خوشتون بياد.

 

  - افغانی :(صدقه تو شونوم)  Sadghe to shonom


- انگلیسی:(آی لاو یو)
I love you


- ایتالیایی:(تی آمو)  Te amo

- اسپانیایی: (ته کویرو )  Te quiro


- آلمانی:(ایش لیبه دیش)
Isch liebe dich


- آلبانی:( ته دوه) Te dua


- ترکی :(سنی سویوروم)Seni seviyurom

- پرتغالی :(او ته آمو)Eute amo

- چینی :(وو آی نی)Wo ai ni

- چکی:( میلوجی ته)Miluji te

- روسی :(یا تبیا لیوبلیو)Ya tebya liub liu

- ژاپنی :(آیشیتریو) Aishiteru

- سوئدی :(یاگ السکار دای)Yag Elskar dai

- صربستانی :(ولیم ته)Volim te

- عربی:(انا بحیبک) Ana Behibbek

- فارسی:(دوست دارم) Dooset daram

- فرانسوی:(ژ ت آیمه)Je t aime

- فیلیپینی:( ماهال کیتا) Mahal kita

- کره ای :(سارانگ هیو) Sarang heyo

- لهستانی :(کوهام چو) Koham chew

- مجارستانی:(سرتلک) Szeretlek

- ویتنامی :(آن یه و ام)An ye u em

- یونانی :(سغه پو)  Sagha paw

- یوگسلاوی :(یا ته وولیم) Ya te vol

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: